Introductie cursus

[vc_row css=”.vc_custom_1600370210893{margin-right: 10px !important; marge-links: 10px !belangrijk;}”] [vc_column width=”1/4″] [/vc_column] [vc_column width=”1/2″] [vc_column_text] De introductie cursus is voor volwassenen!

Ben je jonger dan 18 jaar?
Stuur dan voor meer info een mail met jouw geboortedatum naar: info@rugbyclubhaarlem.nl

Ben jij 18 jaar of ouder?
Op woensdag 3 oktober 2024 start de volgende introductie cursus voor volwassenen
In onze introductie cursus leer je alle aspecten van het Rugbyspel.
Onze enthousiaste trainers zorgen ervoor dat je na 6 weken, makkelijk kunt meetrainen met één van de Dames- of Heren teams.

Fun – Discipline – Vrienden – Kracht – Respect – Fitness – Zelfvertrouwen – Snel – Behendigheid

• Start in de eerste week van oktober 2024
• Twee keer per week 1,5 uur training
• Duur 6 weken

• RFC Haarlem, Van der Aartweg 23, 2026 ZM Haarlem-Noord

Wie
• Meiden en jongens van 18+ jaar

• €20,00 voor 6 weken (incl. bitje)

Voor meer informatie mail naar:
info@rugbyclubhaarlem.nl

In verband met de enorme groei op onze club zal er een maximaal aantal aanmeldingen aangehouden worden. Dit om iedereen genoeg aandacht en uitleg te kunnen blijven geven tijdens de trainingen.

Ben je enthousiast geworden? Schrijf je nu in via onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! [/vc_column_text] [vc_column_text]

Inschrijfformulier

[/vc_column_text] [/vc_column] [vc_column width=”1/4″] [/vc_column] [/vc_row]