Introductiecursus

Lid worden?

Introductiecursus

De introductie cursus is voor volwassenen!

Ben je jonger dan 18 jaar?
Stuur dan voor meer info een mail met jouw geboortedatum naar: info@rugbyclubhaarlem.nl

Ben jij 18 jaar of ouder?
Woensdag 3 oktober 2024 start de volgende introductie cursus voor volwassenen.
In onze introductie cursus leer je alle aspecten van het rugbyspel.
Onze enthousiaste trainers zorgen ervoor dat je na 6 weken, makkelijk kunt meetrainen met één van de Dames- of Heren teams.

Start eerste week van oktober 2024
Twee keer per week 1,5 uur training
Duur 6 weken

RFC Haarlem, Van der Aartweg 23, 2026 ZM Haarlem-Noord

Wie
Meiden en jongens van 18+ jaar

€20,00 voor 6 weken (incl. bitje)

Voor meer informatie stuur een mail met je naam, telefoonnummer en geboortedatum naar:
ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl
In verband met de enorme groei op onze club zal er een maximaal aantal aanmeldingen aangehouden worden. Dit om iedereen genoeg aandacht en uitleg te kunnen blijven geven tijdens de trainingen.

Lid worden?

Stappenplan om lid te worden van Rugbyclub Haarlem:

1) Ben je ouder dan 18 jaar en heb je al ervaringMeld je hier direct aan!
2) Ben je ouder dan 18 jaar en heb je nog geen ervaring met rugby? Meld je dan aan voor bovenstaande introductiecurses.
3) Ben je jonger dan 18 jaar? Kom dan een keer langs om een training mee te doen. Meld je dan 15 minuten voor de training begint, boven in het clubhuis om een bitje (€5,-) te kopen en aan te meten. Voor de trainingstijden van jouw leeftijdsgroep zie onder leden ¨trainingstijden en veldbezetting¨.

Eerste training goed bevallen? Meld je dan hier aan en word introductielid! Voor slechts €15,- kun je 6 weken (12 trainingen) meetrainen! Je bent dan gelijk aanvullend verzekerd bij Rugby Nederland.
Wij nemen na 2 weken introductie contact op met de vraag of je lid wil worden. Je hebt dus even bedenktijd. Let op, contributie kan alleen voldaan worden via automatische incasso.
Vervolgens wordt jouw ledenkaart aangemaakt, melden we je aan voor de clubapp en kun je via Huijg Sport (Cronjéstraat 129)  je benodigheden aanschaffen.
Voor vragen kun je mailen naar: ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl

Wat krijg je voor het lidmaatschap:

twee trainingen per week door opgeleide trainers

competitie wedstrijden

vriendschappelijke wedstrijden

toernooien

aanvullende verzekering via Rugby Nederland

vanaf 16 jaar toegang tot het krachthonk om naast je rugbytrainingen sterker te worden

veel nieuwe vrienden en gezelligheid

een top conditie

Leeftijdscategorieën & Contributie

Type lidmaatschap Leeftijdscategorie Aantal per team Contributie ‘23/’24
Muggen5 jaarGeen wedstrijden € 122,-
1ste jaars Turven 6 jaarGeen wedstrijden € 122,-
Turven7 jaar7 spelers € 161,-
Benjamins8 jaar en 9 jaar9 spelers € 183,-
Mini’s10 jaar en 11 jaar12 spelers € 198,-
Cubs12 jaar en 13 jaar15 spelers € 215,-
Juniors14 jaar en 15 jaar15 spelers € 226,-
Colts16 jaar en 17 jaar15 spelers € 237,-
Senioren Heren 18 jaar en ouder15 spelers € 330,-
Senioren Dames* 18 jaar en ouder15 spelers € 330,-
Studenten** 18 jaar en ouder€ 228,-
Recreanten*** 35 jaar en ouder€ 259,-
Touch (ouders) 35 jaar en ouder€ 110,-
Social 35 jaar en ouder€ 123,-
Donateurs € 110,-
Donateurs&tien € 120,-

* Dames mogen op 16 jarige leeftijd met senioren meespelen, maar dan geldt het tarief bij de leeftijd.
** 40% korting op clubcontributie (excl. Contributie voor Rugby Nederland) na overleggen van studentenkaart 2023-2024.
*** Recreanten kunnen maximaal 6 wedstrijden spelen per seizoen.

Lidmaatschap opzeggen

Als je wilt stoppen met rugby moet je vóór 1 juni, voorafgaand aan het nieuwe seizoen, een mail sturen naar ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl en dan krijg je per mail een bevestiging van ontvangst terug.
Als je na 1 juni opzegt, ben je contributieplichtig voor het nieuwe seizoen.
Aan het einde van het seizoen ontvangen alle leden een mail hierover van de ledenadministratie, zonder afmelding wordt jouw lidmaatschap automatisch verlengd.

Meedoen met de club?

Wil je in de vorm van vrijwilliger iets betekenen voor RFC Haarlem? Neem contact op via info@rugbyclubhaarlem.nl en we overleggen graag wat de mogelijkheden zijn.