Clubcard

De Rugbyclub Haarlem Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

De clubcard is te koop in het clubhuis voor €2.- per stuk. De clubcard kun je gemakkelijk vanuit thuis activeren en opladen.

Bij een clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Rugbyclub Haarlem Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, of een betaling met een andere Rugbyclub Haarlem Clubcard.

Hoe activeer ik mijn Rugbyclub Haarlem Clubcard?

Voor je met de Rugbyclub Haarlem Clubcard kan betalen, dien je clubcard te activeren en deze op te waarderen met een saldo. Je Rugbyclub Haarlem Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Het activeren van je pas gaat via internet www.mijnkniponline.nl

KNIP app  Je kan ook de gebruik maken van de KNIP app, middels deze app wordt het opwaarderen van je saldo, het beheren van je rekening of een teamrekening, het overmaken naar en het geld vragen aan je teamgenoten en het betalen aan de bar een stuk eenvoudiger. Inzicht, snelheid en gemak! De KNIP app is te downloaden via de Google play of Apple store.

Mobiel betalen via de KNIP app?

Ja dat kan! Via de KNIP app is het mogelijk om te betalen via je mobiel door de bestelling te accepteren via een QR code bij de kassa. Zo is de portemonnee op de sportclub niet meer noodzakelijk!   Mocht je alleen gebruik willen maken van je mobiel (dus zonder clubcard) dan kan dit natuurlijk ook, stuur een mail naar clubcard@rugbyclubhaarlem.nl. Je ontvangt dan via de mail de inlog gegevens.

mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op via clubcard@rugbyclubhaarlem.nl