Inschrijven

[vc_row css=”.vc_custom_1600370198192{margin-right: 10px !important;margin-left: 10px !important;}”][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Lid worden?

Stappenplan om lid te worden van Rugbyclub Haarlem:

1. Ben je ouder dan 18 jaar, en heb je al Rugby ervaring? Meld je dan aan door op de link te klikken achter 6. (Hier kun je je aanmelden).
    2. Ben je ouder dan 18 jaar, en heb je geen Rugby ervaring? Meld je dan aan voor de introductie cursus. Informatie is te vinden onder het kopje “INTRODUCTIE CURSUS”.
    3. Ben je jonger dan 18 jaar, neem dan contact op met de jeugdtrainer van het team van jouw leeftijdsgroep, om te kijken of jij een keer mee kan trainen.
    4. Kom een training bijwonen om te kijken of het bevalt.
    5. Als het bevalt meld je dan aan bij de club als introductie lid, voor slechts €15,- kun je 6 weken (12 trainingen) meetrainen! Je bent dan gelijk aanvullend verzekerd bij Rugby Nederland.
    6. Hier kun je je online aanmelden!
    7. Let op dat je binnen een week een bevestiging ontvangt van jouw aanmelding, probeer het anders nog een keer of neem contact op met ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl.
    8. Zorg dat je de juiste sportspullen en bescherming hebt om mee te doen. Bij twijfel vraag het op de club.
    9. Na ongeveer 2 weken, na je aanmelding, krijg je bericht of je lid wilt worden van de club (zo heb je nog even bedenktijd).
    10. Geef door of je lid wilt worden.
    11. Contributiebetaling kan uitsluitend door middel van automatische incasso.
    12. Na aanmelding wordt jouw ledenkaart in het ledenbestand aangemaakt.
    13. Je kunt dan meedoen met wedstrijden en begint jouw rugby carrière.
    14. Heb je toch nog vragen na het lezen van dit bericht, neem dan contact op met: ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl

Wat krijg je voor het lidmaatschap:
· twee trainingen per week door opgeleide trainers;
· competitie wedstrijden;
· vriendschappelijke wedstrijden;
· toernooien:
. aanvullende verzekering via Rugby Nederland;
. vanaf 16 jaar toegang tot het krachthonk om naast je rugbytrainingen sterker te worden;
· veel nieuwe vrienden en gezelligheid;
· een top conditie.

Leeftijdscategorieën & Contributie

Type lidmaatschap Leeftijdscategorie Aantal per team Contributie ‘23/’24
Rupsen 4 jaar Geen wedstrijden € 122,-
Muggen 5 jaar Geen wedstrijden € 122,-
1ste jaars Turven 6 jaar Geen wedstrijden € 122,-
Turven 7 jaar 7 spelers € 161,-
Benjamins 8 en 9 jaar 9 spelers € 183,-
Mini’s 10 en 11 jaar 12 spelers € 198,-
Cubs 12 en 13 jaar 15 spelers € 215,-
Juniors 14 en 15 jaar 15 spelers € 226,-
Colts 16 en 17 jaar 15 spelers € 237,-
Senioren Heren 18 jaar en ouder 15 spelers € 330,-
Senioren Dames* 18 jaar en ouder 15 spelers € 330,-
Studenten** 18 jaar en ouder € 228,-
Recreanten*** 35 jaar en ouder € 259,-
Touch (ouders) 35 jaar en ouder(s) € 110,-
Social 35 jaar en ouder € 123
Donateurs € 110,-
Donateurs&tien € 120,-

* Dames mogen op 16 jarige leeftijd met senioren meespelen, maar dan geldt het tarief bij de leeftijd.
** 40% korting op clubcontributie (excl. Contributie voor Rugby Nederland) na overleggen van studentenkaart 2023-2024.

*** Recreanten kunnen maximaal 6 wedstrijden spelen per seizoen.

Lidmaatschap opzeggen

Als je wilt stoppen met rugby moet je vóór 1 juni, voorafgaand aan het nieuwe seizoen, een mail sturen naar ledenadministratie@rugbyclubhaarlem.nl en dan krijg je per mail een bevestiging van ontvangst terug.
Als je na 1 juni opzegt, ben je contributieplichtig voor het nieuwe seizoen.

Aan het einde van het seizoen ontvangen alle leden een mail hierover van de ledenadministratie, zonder afmelding wordt jouw lidmaatschap automatisch verlengd.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]